Skogen

Shoo :D

Nu har jag nyss kommit hem från skogen. Jag, mormor, I och E gick ut med Mira och tog med oss lite fika. Jättemysigt! Man känner sig för en gångs skull lite friluftsaktig :P Nu  har jag gjort min kropp en tjänst, så nu får jag unna mig lite datanörding ;D Fast jag älskar verkligen att vara ute i skogen! Halva jag är en storstads-tjej och andra halvan är en skogsmulle. Mig i ett nötskal :)

Men är inte skogen vacker? :)
image106
Google.se

                                        image107
Så, vad tycker ni om finalen igår då? :) Jag fastnade inte speciellt för nått bidrag, men Charlotte var faktiskt rätt bra när man har hört låten några ggr! Var det bara jag som gick och nynnade på låångt efteråt? ;D
Jag är egentligen inte så insatt i Melodifstivalen, men finalen är alltid jättekul att kolla på. Speciellt när Björn Gustavsson ska vara med :P Men har ni tänkt på en sak? Charlotte kanske inte får vara med i stora finalen! Hon måste ju kvala först! "/ Men det grejjar hon, eller hur? ;)

image108
Bilder: Ellinor

Jag kan inte lägga upp bilder på kläderna, för våra uppladdnings bara batterier är borta "/ Men vi ska nog snart köpa nya kommer dom upp! :)

Nu ska jag mitt ootroligt härliga bombnedslag (såkallat rum...)! Det ska bli jättekul *noot* ;P Men det finns väl värre saker man kan råka ut för, antar jag!

Later!<33


Kommentarer
Postat av: tjolahoppsanfjonken

like a hero!!! aboohh hon e katt

2008-03-18 @ 12:53:59

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0