Söndag

Tjeena:)

Hur e de me er då? Själv mår jag asbra, lite trött bara. Låg uppe halva natten och kollade i HM- katalogen ;P Idag ska jag va me Malin, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi använder väl vår OTROLIGT roliga fantasi och sätter oss vid datan lr nått, haha ;D

Vad tyckte ni om andra chansen då? Själv tycker jag inte om nordman, han e lite konstig... Jag tycker att Sibel skulle mött honom och gått vidare, och så tycker jag att Ola skulle mött den typ tanten och gått vidare! Jag  gillade Olas bakdansares kläder, En vit skjorta, ett brett svart skärp, svarta stuprör, och high heels. Väldigt nice enligt mej:)

image56

Ganska liten text men den är väl läsbar? Får väl hoppas det:)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0