Sport? "/

Hallihallå:D

Just nu sitter jag och spelar Bubble Trubble. Ett otroligt tråkigt, men såå beroende-framkallande spel på hamsterpaj :D Akvaria, som jag var på i eftermiddags, var faktiskt rätt kul! Det fanns typ hajar, fiskar, fjärilar, ja allt sånt :P Efter det åkte vi runt lite på Djurgården, väldigt fint! Sen plockade vi upp M och åkte hem.

Hörde just på nyheterna om att det finns folk som torterar oskyldiga sälar för skojjs skull, såå hemskt! Dom kallar det typ sport, man blir såå arg!! Fick ett mejl där det stod om det, började bokstavligen talat gråta!

Kolla bara dom här bilderna:
 
image205

En så otroligt söt liten sälunge som inte gjort någonting...

image206

... förtjänar den det här?!

Åååhhh! Får en stoor klump i magen, djurvän som jag är... Hur kan dom kalla det sport!?
Värt att tänka på... "/

Men nu vill jag tänka på någonting annat! Kankse skulle ta och fota Dagens? Kanske ta ett bad? Vi får se :)

PUSSPUSS :D

Kommentarer
Postat av: Hanis

skojjar ud med mig!
de värsta jag har sätt!

2008-03-26 @ 20:24:58
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

va hemsk bild!!!!! asså den sista bilden :(

2008-03-26 @ 20:25:49
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0