V-by by my self

Hallihallå!

Idag var det en rätt så skön dag. Först NO, sedan infomrmation i Aulan, sedan mattelektion i datasal (vilket faktiskt är rätt kul!) och sen slutade jag! Kvart ö. elva, sooft. Men då blev jag dumpad, för M o E skulle stanna och ha utv. samtal o K skulle hem. Och ingen ville förbarma sig över lilla mej, och följa med till Vällingby :P Så jag åkte (förförsta gången i mitt liv tror jag :P) till V-by själv och gick ned till ÖB och köpte en hundleksak till Mira och lite tuggumin (jäättebilligt där<-- tips:P). Gick sedan upp till Centrum och köpte ett nytt hamsterhjul till Joey, visst e jag snäll? ;P Och sjäälvklart kunde jag inte hålla mej, och gick in på HM! Det blev ett litet inpulsinköp av ett par otroligt söta örhängen, kan tyvärr inte ta bild (har fortfarande inga batterier) men det var som ganska stora guldringar med små trä-pärlor påträdda längs ned! Guld och trä är en gudoomlig kombination, eller hur?
Hursomhelst, attbropå örhängen, så kom mina bamboois igår:D *springerruntochgerifrånmejsmåglädjetjut* Dom är verkligen fina! Ni minns dom där jag snackade om förut? Hjärtformade?

Här är tre bilder på ett par assesoarer från HM som gärna skulle få joina ens lilla samling! :D

image110image111image112

Kommentarer
Postat av: klara

Naww vad synd att jag inte kom idag. Då hade jag kunnat sällskapa dig :)

2008-03-18 @ 16:10:48
Postat av: Anna svarar

Aaaw, taack ;)

2008-03-18 @ 16:25:13
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0