Barnvakt

      image582
Haha, den här bilden är nästan lite skrämmande, visst? Det är Mira som försöker hoppa upp och ta en leksak ur min hand, och precis i rätt sekund tog jag kortet, lite roligt faktiskt! (Hon är inte så hemsk som hon ser ut här, jag lovar! :))


Hej och gomorron dudes!
Har just varit nere på ängen och med bröder och spelat lite brännboll, riktigt kul ju :) Dagar som denna ska ju inget annat än spenderas utomhus, gärna i närheten av gräs och fina människor!
Ikväll åker föräldrarna bort, och syster och jag  blir barnvakter åt dels bröderna, och dels till mammas och pappas kompisars barn :) Det ska bli jätteroligt faktiskt! Vi ska hyra film och göra tacos, och jag tänkte ta med hela bunten till en liten park så att dom får något kul att syssla med! Men det blir väl någon gång runt fem, så vi får se vad jag ska hitta på fram till dess... Kanske ta en liten promenad och ta lite fina pics? Vi får se, men lova att ni kikar in igen senare, så får ni höra hur det går och så får ni se en Dagens m.m!

Kommentarer
Postat av: martina

vilken cool bild!! hoppas det går bra med barnvakteriet sen! :)

2008-05-31 @ 15:33:21

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0