I´m back!

image548
Dom där pärlorna... Jag kan inte fota mig mätt på dom!

Dom senaste dagarna har jag varit en usel bloggerska, jag vet, men det beror lite på att bloggen inte gick att komma in på för en del (som jag själv tillexempel) för att Bettiesgalleria.com som sponsrar mig, hade något krångel, jag vet inte riktigt...
Men hursomhelst, i´m back och jag har en hel del att ta igen antar jag :) Ska iväg på bio om tio minuter (kommer på att shit, jag måste ju skynda mig!) K bjuder mig, M och E för hon hade några gratisbiljetter som går ut imorgon, så det var ju skönt :) Ska ladda upp med en stor påse godis och en cola, det är ju fredag :D
Jag funderar på om jag inte ska ta på mig dagens outfit från igår och iförgår, så att jag har någonting att visa här! Vi får väl se hur det blir, men kika in senare så kanske det ligger något uppe!

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin bild! :)

2008-05-27 @ 17:36:46
URL: http://hellojessica.blogg.se
Postat av: pepsi

tack så mycket för kommentaren! :)

2008-05-28 @ 13:27:40
URL: http://ppepsi.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0