Roses



image475
Taken by me

Jaha, då har den här dagen börjat nå sitt slut... Och jag har suttit hemma hela tiden, kom aldrig iväg till stan tyvär "/ Dels så hade jag inte tid, och dels så kommer jag ändå dit imorgon! Jag kanske inte har sagt det, men vi har kulturvecka i skolan, så det kommer att bli riktigt soft!  Man har fått välja olika kurser (jag valde Franska...) och sen har läraren i det ämnet gjort ett schema över vad man ska göra i veckan. Och mitt schema blev som sagt väldigt skönt! Börjar 9 varje morgon och slutar runt 1 varje eftermiddag, och det ända vi kommer göra är typ laga mat, åka in till stan, kolla på film och så, så för en gångs skull ser jag faktiskt fram emot en skolvecka! 
Men nu ska jag försöka kolla runt på några hemsidor och hitta lite bad/ sommar-mode vi får se hur det går! Om jag hittar något så kommer det nog upp här i kväll, eller kanske i morgon :)

Kram sweet readers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med så korta dagar :)

2008-05-05 @ 21:51:46
URL: http://micass.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0