Sammanfattning?

image435
Taken by me

Hejsan människor!
Sorry för att uppdateringen har varit usel dom senaste gygnen, men på Valborgsmässoafton så hade jag ju inte tid och datorn funkade inte på dagen idag, men nu gick den igång igen ;)
Dagen idag har varit såå seg! Datorn gick ju inte igång, inga kompisar var hemma och det fanns ingetingetinget att göra! Och rummet är fortfarande ostädat... Men imorrn blir det lite roligare! Ska åka in till stan med mamma och Moa, ska försöka komma hem med någonting fint :) Ska kolla runt på olika secondhand- affärer, ska även kolla upp några plagg från Monki, HM, Gina m.fl!
Vet ni? :O Min kamera la av igår! Jag tror jag har kört med den för mycket, och nu har den ingen skärpa över huvutaget, blir bara jättesuddiga bilder. Men som tur är finns kvittot kvar! Men om jag bara hade haft råd skulle jag köpa en systemkamera... Någon gång i livet ska jag äga en systemkamera, det är ett löfte!
Men hursomhelst, igår var det myspys hos Helena och Johan! Vi spelade guitar hero, smällde raketer, tittade på elden (såklart?), spelade pingis, åt jättegod mat osvosv! Jättetrevligt :D

Men vi hörs imorrn då jag hoppas på att visa upp något fint shoppingbyte ;)

Pusshej!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0