That´s it

image446
Många fina bilder togs helgen med Karin och Elli för några veckor sedan! Bland andra den här, klassiskt sliten och vindpinad brygga, fint!

Hejhej!

Dålig uppdatering idag efter en heldag hos farmor och farfar :) Farmor fyllde år, så det bjöds på god mat och efterätt + prinsesstårta, yummie! Vi var också hos någon tant som dom känner, som hade vääärldens sötaste lambebisar! Och så glömmer jag kameran -.- Dom var helt underbara, och jag satt med dem som ni vet på lambi-reklamerna? Haha, myspys :)
Nu sitter jag här och håller på att trycka i mig en hel marabou-chokladkaka, och funderar på vad jag ska göra imorgon... Jag köpte en fridatidning, med en intervju med Kenza. " -Så blir du lika känd bloggerska som jag!" Stod det på framsidan, så jag tänkte "-Okej, varför inte?" Men sen var det bara dom där vanliga tipsen som ; var dig själv, skriv sånt som folk tycker är kul att läsa om, marknadsför din blogg, och sånt som man redan är medveten om... Ofta liksom alla Frida-läsare skulle få lika kända bloggar som Kenza :P
Men hursomhelst så tänkte jag börja runda av det här inlägget nu, och kanske börja kolla runt på lite olika badräkter/ bikinis och visa er sen?
Tipsa gärna om något jag kan göra imorgon ;)

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0