Tisday

image484

Ja, nu är vi då hemma från hundkursen! Mira var jätteduktig *stolt matte*, haha :D
Jag var inne i stan i eftermiddags och hittade en kjol från Monki, ska kanske köpa den på måndag, vi får se! Pengarna jag fick i födelsedags-present börjar rinna mellan fingrarna på mig... ;/ Men hursomhelst så köpte jag ingenting förutom en fin "håraccessoar", rättare sagt en rosett, från Beyond Retro. Den kommer nog användas flitigt framöver :)


(Klickbar...)

Igår natt hade jag vääldiga problem med att sova... Gick och la mig runt 10- halv 11 och somnade inte fören klockan 3 :P När jag hade försökt somna i typ tre timmar så gick jag upp och fikade och började plocka fram kläder tills nästa dag, haha :D För att till sist kunna somna så låg jag och räknade får, är inte det desperat? ^^

Men nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket, äta något (shit, jag har inte ätit någon middag, kom jag på nu :S) och läsa lite tror jag. Men vi ses imorrn, samma tid samma kanal, haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaw haha söto! :D fan va glad jag blir!
pussss

2008-05-06 @ 22:11:50
URL: http://ellinorak.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0