Today but yesterday

image501
JA, jag älskar att fota blommor, märks det? :)

Tjenahej bloggmänniskor!

Idag har det varit otrooligt soft i skolan, eller okej jag var faktiskt inte ens i skolan ;) Vi åkte direkt ner till ett fält och joggade ( Fats iof så gick jag och K och sparkade på en baguette- påse hela vägen (!?) Så springandet blev det inte så mycket av...) Men hursomhelst så komjag hem nyss, och det är ju inte ofta man slutar typ halv elva :O Så nu tänkte jag och Malin utnyttja den tiden och åka till simhallen och bada! Man vill ju helst gå till stranden och bada i sånt här väder, men vattnet är ju kallt som i en eskimå-rumpa :S Jaja, sen ska vi alla fall sova FF hos Malin, jätte kul ju :D Men tyvärr så kan vi inte vara uppe så länge, vi ska nämligen till skolan imorrn... -.- Det är nämligen ´öppet hus´ och alla föräldrar ska komma och titta osv osv. Men det håller bara på till 12 så det ska man nog kunna överleva! Vi får ju dessutom hela måndagen ledigt pga det! :) Då blir det stan med Karin och CO, kanske att jag köper något skojj? Visar det isånnafall!

Men nu ska jag ladda upp gårdagens outfit, dagens var liksom gympakläder... ^^

Vi hörs babes!

Kommentarer
Postat av: Fian

Hej min söta systerdotter!

Vilken rolig blogg du har & vad duktig du är på att fota (det är bara att börja spara till den där systemkameran)

Sköt om dig!

Kram/Fian

2008-05-10 @ 23:22:46
Postat av: Anna svarar

Hej, vad kul att du tycker om min blogg och mina bilder :D

Kram/ Anna :)

2008-05-11 @ 10:36:39
URL: http://heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0