wayfarers

image566

image565

Tillbaka efter en liten stund i solen! Gjorde äggtoddy också, så otroligt gott :) Föresten, jag kan ju alltid ge er det lilla, enkla receptet:

-En äggula
-En halv dl socker

Vispa som en galning i några minuter och sen voilá, så har du en ljusgul, fluffig, liten god kräm :) (Varning för att detta är något så jätteonyttigt och dåligt för tänderna, så inga större doser ;))

Föresten, det här är väl den första närbilden på mig som jag visar för er...? Kul! Fast snart kommer jag nog ångra att jag publicerade inlägget...
Men visst känns den lite Lisaplace? Närbild + wayfarers... haha! Jaja, jag får väl erkänna att hon är något av en förebild! Hon är ju något sötare, men wathever :D

Men nu ska jag nog förbereda mig för lite prov och så, men vi hörs senare! Då får ni bl. a. en Dagens. Massvis med pussar till folket!

Kommentarer
Postat av: emma (ja den gamla vanliga...)

Nice bild!!! :D

2008-05-29 @ 17:26:52
Postat av: Karolina R

vilka fina bilder! speciellt den söta längst ned! hoppas du får en bra dag i solen med dina wayfarers :)

2008-05-29 @ 18:04:54
Postat av: elin

Jag tycker, att detta är en söt söt blogg..
kolla in min vettja

2008-06-01 @ 09:51:21
URL: http://elineeriksson.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0