Work in the garden

image448

Good morning babes!


Hur mår ni då? Har ni något speciellt inplanerat för dagen? Iiinte jag... Ska väl hjälpa mamma i trädgården -.- Iof så kanske jag kan tjäna ihop lite money, men det är ju ändå inte världens roligaste aktivitet på en helgdag. Men vad gör man på en söndag, när inga kompisar är hemma och affärerna i stan stänger tidigt?
Imorse när jag vaknade tänkte jag "Åhnej, skola imorrn..." Men vet ni vad? Jag är ledig imorrn också :D Kompledig för att vi ska vara i skolan på lördag, vi ska typ ha öppet hus så att föräldrarna kan komma och kolla på det man gjort, det är ju ioförsig inte så kul men det håller ju bara på i typ tre timmar :)

Puss på er!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0