Yes, that´s right

image538

Hej!

Mamma ska snart fotografera Dagens, men först måste jag packa klart lite... Helgen spenderas i skogen med fina männsikor, runt en eld. Härligt! Sommna till en läskig spökhistoria under bar himmel, väckas av solen som kittlar i ögonen, känna sig sådär utvilad som man bara känner sig om man sovit ute hela natten! Många mashmalowsar kommer grillas och skrattgroparna kommer bli något djupare. Jag älskar det - scouting!

Min beskrivning om något av det finaste i världen! Många tror att scouting är små grönklädda nördar som går 40 mil, sätter sig under en gran och äter kottar... Men jag säger bara en sak, det är mer än så!

Kommentarer
Postat av: emma (ja den emma)

bra sagt!!!:D ja håller verkligen me

2008-05-18 @ 20:25:25

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0