Beauty for your feets

Tjenamors!

Fick håltimme på NO:n idag! Därför stack jag o K som vanligt till Vällingby :) Tänkte visa två par skor som jag såg på DinSko:

image381
image382

Dom här två skrona är väldigt söta! Hade bilder bilder IRL, men dom laddades inte in i datan, blev nått fel "/ Men jag såg också ett par till, men dom hade de inte bilder på på hemsidan. Men jag har försökt att göra en kopia i paint... :P
image383
Haha, ojj... Hm, snyggare i verkligheten, men ändå :P

Men nu ska brorsan ha datan, skriver mer sen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma (du vet ve)

kan vi hitta på nåt i helgen???? jusste du fyller ju år o allt!! :D
ska ni ha nån släcktfest lr nåt?? :/
jajaj men vi ses väl? :)

2008-04-22 @ 07:24:57

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0