Grill

Tjoo!

Jaha, då var den lilla släktträffen avklarad! Iof så har inte alla gått hem än. Men dom som är kvar blir bjudna på grillning :) Mumsit! Alla dörrar och fönster står öppna så grill- oset bara väller in, summer´s in the air! ;) Sedan kommer Ida och Emma kanske hit också, vi ska spela in lite film, kulkul :D
Juste glömde säga vad jag fick :) Blev ganska enformigt men det var precis vad jag ville ha! :P

- Presentkort på Gina
- Presentkort på Kicks
- Pengar
- Hudsalva, försvarets ( in my ♥ )
- Vindruvor
- Pengar
- Presentkort på DinSko
- Ett till presentkort på Gina
- En fin rosa ros!
- Godis
- Trisslott (Ingen vinst, tyvär)

Det var väl det tror jag, är jättenöjd med allt! :D Tack alla som gett mig något av det här! Nu blir det shopping för hela slanten!
Dessutom så blir det uppvaktning på sängen imorrn, av familjen! Åhh, vad jag älskar att fylla år! Fats egentligen är jag inte fjorton än... :P Klockan 07.00 på måndag kom jag till världen för 14 år sedan! :D
Haha, tänk på mig då ;P

Pusspuss!

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0