Sommarkänslor<3

Heeeeej bloggen! *RoparMedGladRöstOchSommartindrandeÖgon^^* 

Sommartider,hej hej, sommartider!! Åhh, kunde gå i tights och ballerina idag, utan att frysa det minsta :D Så länge man har väntat efter våren , och när den väl kommer går längtandet över i sommar istället :P Här tar man inte en sak i taget inte^^ Idag blev det en ganska så avslappnad dag, somnade ioförsig 12.30 igår o var tvungen att masa mig upp 06.30-.- Såg ut som ett monster :) Men när jag väl kom till skolan gick dagen relativt snabbt! Även där påverkar sommarvädret. Nu ska jag berätta en ganska intressant sak, som dom flesta nog inte vet om mig... Jag dräller som en gris när jag äter :D Som sagt mycket intressant... ;P
Ni förstår nog vad jag menar när ni får se de här bilderna...:

image255     image256

Ja, för er som är intresserade så är K:s tallrik till höger o min till vänster, men det blev tacos idag så det är nog anledningen! ;D

Det blev inte så lyckat med sommarspecialen.. dels hade jag läxor att göra och dels så hittade jag inget "/ Men jag hoppas att både gårdagens outfit och en liten special iaf kommer upp snart!

Men nu mååste jag springa och göra läxorna så att jag kan ringa S sen :)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: sanna

haha , dräller du fortfarande ! du har gjort dt sen sexan hih , älskar deej annis!

2008-04-03 @ 18:45:46

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0