Uppdatering av stilen?

Hej! :)

Idag åkte jag, Karin och Elvira in till Vällingby och tittade lite. Tunikan var tyvärr inte lika snygg som väntat, men däremot så hittade jag någonting annat! Det var en puderrosa Tee, ganska pösig, med tanke på att jag köpte den i XL :P Nu är syster hemma, därmed kameran, så jag kan fota den sen :) Efter det så åkte vi hem till K och tittade på lite gamla DVD:s på dansuppvisningar från när hon var liten ;) Riktigt kul! Sen dansade vi lite till förra årets melodifestivals-låtar, Elli kunde alla utantill- min lilla nörd X) Sen spelade vi in en liten film, och till sist vardet dags för mig och E att sticka "/
Jag börjar bli lite desperat efter ett extra-jobb, för att kunna tjäna ihop lite extrapengar... Jag känner att jag vill ha nya kläder för att uppdatera min stil lite. Göra den lite mer speciell och personlig liksom, inte bry sig om vad andra tycker! Mamma kankse kan fixa fram något på mormors jobb, men vi får se hur det blir med det :P

Nu fick jag väldig lust att gå ut och ta lite fina vårbilder, hur nu det går med min dåliga kamera ^^)

Puss!

Kommentarer
Postat av: ida

när sen blev kameran dålig :o?

2008-04-14 @ 21:30:31
URL: http://levandeljus.blogg.se
Postat av: emma du vet vem

lr hur! när blev den dålig??? :O

2008-04-15 @ 07:18:21
Postat av: Anna svarar

asså om man typ gemför med en nikon D40x :P Dom tar väldigt fina bilder!

2008-04-15 @ 15:22:57
URL: http://heeejanna.blogg.se
Postat av: Anna svarar

asså om man typ gemför med en nikon D40x :P Dom tar väldigt fina bilder!

2008-04-15 @ 15:23:07
URL: http://heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0