Simma lungt!


Allt för dig Bosse ;)

Hej på er :)
Försökte skriva imorse men det gick inte... Var tvungen att fixa något och få ett mail and so on. Ni med blogg kankse vet vad jag pratar om? Men nu har jag fått det mailet och jag kan skriva igen! Skönt. Idag blev det en, ska man säga, väldigt soft skoldag! Vi gick en kort lektion och fick sedan håltimme resten av dagen, haha. Lyx! Så jag och K tog en tripp in till stan och klämde på lite kläder. Vi gick även genom Gamla Stan, den fintaste delen av staden!
Nu blir det lite bloggläsning och sedan kanske en liten promenad. Får se. Men vi hörs senare, då jag visar klädsel med mera, visst? Ja, det gör vi :D Puss! 

Kommentarer

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0