Mys-outfit

Hejsan :) 

Tänkte nu visa hur jag gick klädd idag :) Myspyste i pappas stora mjukiströjja ;D Satte på mig tygskorna på bilderna för att outfitten skulle se mer "komplett" ut ;P Suddiga pics, som vanligt... :D

image191 

- Munktröjja- Pappas:P
- Leggins- HM
-Örhängen- Ur o Penn (...?)
- Tygskor- Dinsko

Titta vad jag lyckades hitta :D En hyfsat lýckad närbild på mej själv , oretuscherad dåra ^^ haha. (Jag till vänster, Helena till höger) Jag antar att jag inte ser ut som ni tänkt er? :P Jag tycker typ aldrig att bloggerskor ser ut som man tänker sig dom när dom visar bilder ;P Menmen, det här är jag, acceptera eller dra, haha :D

image192

*Pussar på er*

Kommentarer
Postat av: Helena

AAAAH shiet, haha, det var inte så fint på mig, meeen, den bjuder jag väl antagligen på.

2008-04-01 @ 17:40:40
Postat av: Anna svarar

Ojj, tänkte inte på att fråga dig först :S Hoppas det var okej!! :D

2008-04-01 @ 19:45:06
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0