Monkiworld


Bjuder på dåliga pics, vänner...

image443
Brun tröja med tryck, 200:-

image444
Väst, 350:- Linne hallonrosa/ vitt, 150:-

Bilderna ger inte alls plaggen rättvisa! Mycket finare IRL!
Men de här plaggen kommer ni nog få se mer av i kommande outfits ;)
Gick föresten förbi mormor i eftermiddag och hämtade två par fina skinnväskor, en svart och en brun, och en fin gammelrosa/beige sidenskjorta! Tackar mormor :) Det får ni nog också se mer av inom några dagar skulle jag tro!

Men nu ska jag nog hoppa i säng, ska upp rätt så tidigt i morgon och åka ut till nyköping, farmor o farfar känner en vars får precis har fått lamm :D Jag som älskar lamm... Dom säger också att hon har en häst, hönor och t.o.m en åsna X) Haha, roligt! Ska försöka smuggla med mig brorsans kamera ;D

Puss puss, sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Emms

Åh men vad kul att du hittade den! passar dig perfekt ju :). Det linnet har jag med kollat efter¨, sån fin färg! Måste köpa ett.

2008-05-03 @ 11:28:26
URL: http://hej.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0