Tyllkjol

Men hallå, nu är det verkligen dags för mig att uppdatera! Hade fullt upp igår, först skola (som ni vet) och sen kom några kompisar hit och grillade! :) Det var både jättekul och jättegott och jag kunde sälvklart inte gå och sätta mig vid datorn och skriva :P
Idag ska jag åka och köpa tyg, och sedan sy bl.a. en kjol. Blommig och fin ska den vara. Underbart. Sen på måndag (då jag är ledig, mohaha) ska jag och K åka till stan. Där ska jag kolla lite efter ett par gladiator- sandaler, tycker dom är jättesommriga och jätte... coola om man säger så :)

Men nu ska jag nog gå och klä på mig något, sitter i pyjamas! Om det blir något se-värt så fotar jag och lägger upp såklart.

Titta vilken otroligt fin tyllkjol jag hittade på amandas webbshop! Ska se om jag hittar tyll på tygaffären så att jag kan sy en liknande,  men det bekvämaste skulle ju vara att köpa den...

image505
 
Pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

gillar den! söt:)

2008-05-11 @ 19:41:12
URL: http://amandabl.blogg.se

Skriv till mig här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0